maanantai 17. joulukuuta 2012

Treasures vol. 1 - EYESHADOWS

Hyvää alkanutta viikkoa!

Ajattelin ottaa Sonian haasteen vastaan ja kertoa hieman omista aarteistani - jatkoa seuraa vol. 2:n muodossa, kun vuorossa on kynsilakat! ;)

Let's get this week started!

I decided to participate on Sonia's challenge (in finnish) of most treasured cosmetic items... I'll continue on vol. 2 with nailpolishes :P



Eli! Ensin luomivärit, koska ne ovat heikko kohtani.

Ensimmäinen ja suurin aarteni on VANHA anytimen Colour Combo-trio 4 Fruitcocktail/Hedelmädrinkki, joka on ensimmäisiä luomivärejäni. Ihanat värit ja loistava hinta/laatu-suhde! Tämä on sarjassamme "en halua käyttää tätä ettei tämä loppuisi kokonaan"
 / First my weak spot, the eyeshadows. My first and greatest gem is OLD anytime's Colour Combo-trio 4 Fruitcocktail/Hedelmädrinkki, which is one of my first eyeshadows EVER. The colours are awesome and it goes to category "I won't use it so that it won't run out"


Onnistuin vielä pudottamaan mokoman ennen kuvan ottamista / I managed to drop it just before taking the pic! SUCCESS!

~


Toisena ensimmäinen Inglotin freedom system-luomiväri-palettini, volume 1. Kun tämä tee-se-itse-idea upposi tajuntaani, vertailin eri bloggaajien swatcheja tuntikaupalla ja kokosin niiden pohjalta tämän paletin (koska minun piti tilata luomivärit "sikana säkissä" Inglotin nettikaupasta.) Kaikki Inglot-palettini ovat ihania, mutta tällä on erityistä tunnearvoa koska tämä oli niistä ensimmäinen ja vaikein kasata (kun sävy-vaihtoehtoja oli noin tsiljoona!) <3
/ On second place comes my first Inglot's freedom system-palette, volume 1. As soos as I realized the possibilities of this DIY-master idea, I spent hours 'n' hours on comparin' n' studyin' numerous bloggers swatches. And it turned out to be a gr8 idea since I had to order the eyeshadow from Inglot's web-site. I love all of my Freedom system-palettes, but this one's special 'cause it took a LOT of time to put together (it's awful to choosejust 10 of a billion different shades!)


<3

  ~


 Sitten päästäänkin väri-iloittelusta vähän neutraalimmalle puolelle nakuilemaan, eli UD:n Naked-paletin pariin! Tämä oli loistava ostos, sillä tässä paletissa on jäänyt vähemmälle käytölle vain mattasävyt. Kun tätä palettia alettiin hehkuttaa blogeissa, mietin että tulisiko tällaiselle värikkäiden silmämeikkien ystävälle MITÄÄN käyttöä näin neutraaleille väreille? x) On kyllä tullut, voin sanoa! Naked 2 ei taas sytyttänyt meikäläistä :S
/ After the colour-overdose we'll get neutral and naked with UD's Naked! This was one of my best purchases EVER, since I've used these shades so much (accept the matte-ones) When the Naked-mania spread on blogs, I was wondering whether if I'll never use shades this neutral (since I love these^ rainbowie-combos)?? Oh boy, I've sure had! :D Naked 2 didn't get me sighin', so I passed it :S


I <3 Naked ;P

 ~

 Ja viimeisimpänä muttei vähäisimpänä Diorin iridescent-viisikko 859, Graphic Lights. Vihreiden silmien ystävä! Täydellisyyttä niin koostumuksen kuin sävyjenkin suhteen!
Aiemmin vain huokailin Diorin viisikoiden perään Sokoksella, mutta reilun 60 euron hinta teki niistä haaveita vain. KUNNES! Netin ihmeellisestä maailmasta niitä löytyikin parhaimmilaan noin kolmella kympillä! Olenkin ottanut säännökseni etten maksa yhdestäkään viisikosta kuin enintään 35 euroa postikuluineen, ja se onkin onnistunut mainiosti. GL:n lisäksi minulta löytyy myös 804 Extase Pinks ja 130 Blue Croisette (jonka voisin myydä/vaihtaa, jos mielenkiintoa löytyy, vink vink)
/ And for last but certainly not least my Dior's iridescent-quintet 859, Graphic Lights - great shades for green eyes! It's pure perfection what ocmes to quality and shades!
Earlier I just dreamt of these quintets 'cause they're priced way over 60 euros, BUT THANK GOD 4 INTERNET! I found quintets in half the price! I've decided that I'll never pay more than 35 euros of one quintet (including postage), and it's been a promise easy to keep. Besides GL I also have 804 Extasy Pinks and 130 Blue Croisette (which I'm willing to sell/trade for another quintet, if anyone's intrested!)


Graphic Lights, my precious...
 

...and Blue Croisette, not-so-precious x)

 ~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti